مشاوره تحصیلی

به امید آینده ای بهتر برای کلیه جویندگان علم ودانش که در اینجا قرار است راههای موفقیت در تحصیل را بررسی کنیم.

راه‌های مهار کردن عواطف

درک و مهار کردن هیجانات‌تان برای حفظ سلامتی جسمی شما مهم است.
این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند عواطف‌تان را کنترل کنید:

احساسات‌تان را بیان کنید،‌ اما این کار را به شیوه‌ای مناسب انجام دهید.
عواطف‌تان را سرکوب نکنید. با یک دوست یا خویشاوند نزدیک در مورد چیزی که شما را ناراحت می‌کند، صحبت کنید.
قبل از اینکه هیجانات‌تان را برون‌ریزی کنید، آماده شوید. صرفا با خشم، ‌ناکامی یا اندوه‌تان همه چیز را به باد اننقاد نگیرید، و گرنه ممکن است به خاطر چیزهایی که می‌گویید پشیمان شوید.
تعادل سالمی را میان کار،‌ بازی و استراحت برقرار کنید، و یادتان باشد که در همه موقعیت‌ها به دنبال جنبه مثبت باشید.
از آنجایی که سلامت جسمی شما بر عواطف شما نیز تاثیر می‌گذارد، رژیم غذایی سالمی را مصرف کنید، از داروهای روانگردان غیرمچاز دوری کنید، و مرتبا به ورزش بپردازید.

HealthDay News

+ عزیزاله کرامتی ; ۸:۱٩ ‎ب.ظ ; ۱۳۸۸/۸/۱٧
comment نظرات ()